1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilet (denumit în continuare “Termeni și Condiții”) stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate accesa Site-ul, si poate incheia la distanta un contract pentru cumpararea sericiilor oferite spre comercializare prin intermediul acestuia.
Prin acceptarea conditiilor inserate in prezentul document cu ocazia plasarii si achitarii unei comenzi in site, intre dumneavoastra si societatea noastra se incheie un contract la distanta, de aceea vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.
1.2. Utilizatorii înțeleg și acceptă că accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului, precum și cumpărarea serviciilor pe Site, constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.
1.3. Dacă aveți nelămuriri cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor, obligațiile prevăzute de acest document sau orice alte întrebări referitoare la evenimente, le puteți comunica pe adresa de e-mail office@secprom.ro
1.4. În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă: a) „Administratorul Site- ului” înseamnă Cins Secprom SRL, cu sediul în Strada Crisului, nr. 16, Eforie Nord, Constanta; b) “Site” sau „secprom.ro” înseamnă website-ul https://secprom.ro
2. Mod funcționare
2.1. secprom.ro este site-ul de servicii al Cins Secprom SRL, care oferă acces la o serie de servicii de business. Comenzile efectuate pe site-ul secprom.ro sunt confirmate printr-un e-mail de înregistrare primit după finalizarea comenzii.
2.2. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, cumpărătorul primește pe adresa de e- mail furnizată confirmarea serviciilor prestate .
2.3. Administratorul Site-ului vă poate trimite ulterior prin SMS sau e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente organizate în orașul dumneavoastră sau care ar putea să vă intereseze. Scopul acestor mesaje este de fidelizare a clienților. Dacă nu doriţi să mai primiți aceste informări, inclusiv mesajele anuale de reabonare la newsletter, în caz ca ați ales să nu îl mai primiți, vă rugăm să ne scrieți la office[at]secprom.ro pentru a vă anonimiza complet pe secprom.ro, cerând în mod expres acest lucru. Dacă dați unsubscribe de la un anumit newsletter trimis, de exemplu, pentru un anumit eveniment, e nevoie sa fiți anomizați complet pentru a nu mai primi nicio comunicare din parteaCins Secprom pe viitor.
2.4 După redirecţionarea către procesatorul de plată, utilizatorii au la dispoziție maxim 10 minute pentru a plăti comanda, altfel aceasta va expira.
3. Relații cu clienții
3.1. Ne puteți contacta la adresa de e-mail office@secprom.ro, pentru solicitări sau întrebări cu privire la serviciile oferite de Cins Secprom SRL. Uneori, datorită numărului mare de cereri, primirea unui răspuns poate dura până la 48 de ore sau mai mult, în funcție de complexitatea solicitării. Vă asigurăm că toți clienții sunt în mod egal la fel de importanți pentru noi și că depunem toate eforturile pentru a vă răspunde cât mai repede și a vă oferi servicii de calitate.
3.2. Toată comunicarea cu clienții noștri se realizeaza în scris pentru a putea urmări discuțiile și a putea rezolva cât mai eficient, rapid și cu atenție solicitările voastre. Vă încurajăm să folosiți adresa de mai sus și vă mulțumim pentru înțelegere.
4. Modalitati de plata
4.1. Plata cu cardul – Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către https://netopia-payments.com/, partenerul Administratorului Site-ului în procesarea acestor plăţi. Comunicarea cu procesatorul se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plăţi. Prin menținerea activă a opțiunii “Activează opțiunea plăți rapide”, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV. Suma efectivă de plată va fi afișată înainte de a fi direcționat către pagina procesatorului de plăți.
4.2. Plata prin transfer bancar – Este necesară formularea unei solicitări scrise pe adresa office@secprom.ro pentru transmiterea datelor bancare.
5. Informatii cu privire la dreptul de retragere aplicabil unui contract incheiat intre un profesionist si un consumator
Pentru acest contract se aplica prevederile contractelor de tip click-warp incheiate la distanta – exprimarea acordului de vointa in mod expres pentru incheierea contractului are loc prin plata efectiva a pretului care reprezinta actul de manifestare expresa a vointei dumneavoastra de a contracta din momentul in care societatea noastra ia la cunostinta de efectuarea platii, conform legii comertului electronic.
Conform art. 16, alin (1) din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, „sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
a) contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist;
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate sau personalizate in mod clar;
m) contractele de furnizare de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru consumator, în condițiile în care:
(i) consumatorul și-a dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere;
(ii) consumatorul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere în consecință;
(iii) profesionistul a furnizat confirmarea încheierii contractului, în conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7).”
Astfel, achitarea contravalorii unui loc la unul dintre evenimentele noastre reprezinta acordul expres al dumneavoastra pentru inceperea executarii contractului din momentul in care societatea noastra ia cunostinta de efectuarea platii si reprezinta confirmarea dumneavoastra ca ati luat la cunostinta de faptul ca va veti pierde dreptul de retragere.
In acest sens, dupa efectuarea platii executarea contractului incepe prin rezervarea locului dumneavoastra la evenimentul/evenimentele pentru care ati ales sa achitati pretul.